Veelgestelde vragen

Het is belangrijk dat onze monteurs de lichtkoepel goed kunnen bereiken. Als dat lukt, is er in principe geen probleem. Stuur gerust een foto bij twijfel.

Ja, wij werken enkel met de producten van SKYLUX. Wij staan achter de topkwaliteit van dit A-Merk, en, dit merk is de enige die renovatiepakketten aanbiedt waarbij de opstand behouden kan blijven. Hierin is het merk verder dan de concurrentie.

Dit geven wij aan als wij u de opdrachtbevestiging sturen. Hier staat zowel de datum in als het tijdstip waarop u ons kunt verwachten. Uiteraard kunnen wij een ander moment inplannen als dat u beter uit komt.

U ontvangt na afloop van de montage een factuur per e-mail. Wij verzoeken u deze binnen 7 dagen na montage naar ons over te maken.

Wanneer u van ons en offerte ontvangt, dan vermelden wij altijd hoe lang de wachttijd op dit moment bedraagt. Zo weet u waar u aan toe bent. Meestal kunnen wij u snel helpen.

Wij specialiseren ons in het vervangen van lichtkoepels en vermijden het zagen van gaten in daken voor nieuwe exemplaren. Bovendien plaatsen wij geen opstanden.

Onze monteur werkt alleen. Maar, bij een koepel die langer of breder is dan 1.25M, berekenen wij €85 extra voor de inzet van een tweede persoon. In plaats hiervan, kunt u ook zelf helpen of iemand regelen die kan tillen.

Staat uw vraag hier niet tussen?